קלו קוט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צלקת לא יכולה להשתפר אם מורחים קלו קוט מעל שנה (ואולי אף במקום להכניס גם טיפולי לייזר)? אם מורחים קלו קוט שנה וחצי או יותר - זה לא יכול לעשות את העבודה? באופן כללי - האם ניתן למרוח קלו קוט כמה זמן שרוצים ללא הגבלה? האם זה לא יכול להזיק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, התהוות של הצלקת נמשכת כ 12-18 חודשים. רצוי להקפיד על טיפול בקלוקוט בתחילת התהליך למספר חודשים. בשלב זה, ניתן לשפר את מראה הצלקת בטיפולי לייזר. לטיפול ולקבלת יעוץ ניתן להתקשר למרכז המשולב לאסתטיקה באיכילוב 03-6972424 פתח בחלון חדש הדפסת ההודעה