גירוד בבית שחי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום, מזה תקופה ארוכה (קרוב לשנה) יש לי גירוד בבתי השחי. ניסיתי להחליף דאודורנטים ואף להפסיק עימם לחלוטין אך הדבר לא עזר. הלכתי למספר רופאים שטענו שאינם רואים דבר במימוש והסתכלות. בדיקות דם תקינות. הדבר מטריד אותי ולא קיבלתי תשובה לצערי. איזה בדיקות נוספות אפשר לבצע על מנת להבחן את הסיבה לבעיה?
שלום, אלרגיה לדאודורנט שכיחה וקיימת אצל כ 4% מהאוכלסיה. האלרגיות הן תגובה של הגוף לאלומיניום או לחומרי הבושם שנמצאים בדאודורנט ובאנטי פרספירנטים. במסגרת הברור שביצעת חשוב לבצע תבחין עורי ולבדוק, על ידי מדבקה עם כמות קטנה של דאודורנט, האם מתרחשת תגובה גם באזורים אחרים בגוף. במידה וקיימת אלגיה ניתן להשתמש באבקת סודה לשתיה להזעה בבתי שחי ולהשתמש בתכשירים ללא חומרי בישום או אלומניום. בנוסף, יתכן גרד משני להזעה באזור. כטיפול והקלה לגרד ניתן להשתמש במשחות סטרואידליות לתקופה קצרה ולבדק האם יש שיפור. בהצלחה!