הסרת יבלת והפסקת שימוש בורומאל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר סגל שלום רב, הייתה לי יבלת קטנה בזרת יד ימין וקיבלתי מרופא העור תמיסת ורומאל עם הוראות למריחה על היבלת פעמיים ביום למשך שלושה חודשים. אני משתמש בתמיסה כבר שבועיים ובזמן הזה היבלה הגיעה למצב שהיא התקלפה לי פעמיים מהעור במאמץ קל. כעת נראה לי כאילו אין סיבה שהיא תצמח שוב, אבל אני לא יודע אם להמשיך ולהשתמש בורומאל למשך חודשיים וחצי או שניתן להפסיק עכשיו? תודה רבה מראש, רן.
שלום רן התיחסות לשאלתך מחייבת בדיקת רופא עור כדי להעריך את מצבך כעת. במסגרת מרפאת עור איכילוב פועלת מרפאה שהתמחותה טפול ביבלות כולל טפולי ליזר . ניתן לפנות למרפאה עם טופס 17 מקופת חולים או במסגרת פרטית אם אין לך טופס 17 . נשמח לעמוד לשרותך. בברכה דר. צבי סגל