פריחה בצורת עקיצות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בתי בת שנתיים וכבר תקופה של למעלה מחודש יש לה מין פריחה בשוקיים בעיקר ובכפות ידיים. זה נראה בהתחלה כמו עקיצות יתושים אבל בשבועיים האחרונים זה ממש מתרבה ומגרד. גם לשאר בני הבית יש את העקיצות אבל ממש בודדות. אצלה מדובר בעשרות. לא יודעת אם יש קשר אבל לאחרונה בונים לידנו בניניים חדשים ממש קרוב לחלונות. והאזור מלא באבק וחולות. יכול להיות קשר? אם לא אז מה כן יכול להיות? סליחה על אורך השאלה ותודה מראש
שלום, יתכן כי מדובר בעקיצות. לעיתים, ישנה רגישות לעקיצות. עקיצות לרוב מופיעות בסמוך אחת לשניה, באזורים חשופים. בנוסף, ישנן פריחות נוספות דמוי עקיצות ולאבחנה יש לפנות לרופא עור ילדים. בהצלחה!