דיפרוסאליק + מינוקסי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רופא עור איבחן לי דלקת בקרקפת וסבוריאה ורשם לי דיפרוסאליק ומינוקסי. כשקראתי את העלון של המינוקסי שמתי לב ש: א. כתוב שם שהתכשיר מיועד *רק* לנשירת שיער הנגרמת מסיבה תורשתית. ב. כתוב שלא להשתמש בתכשיר אם מתשמשים בעוד תכשיר לטיפול בקרקפת. אני רק רוצה לוודא שוב שאין בעיה עם השילוב של שני התכשירים לפני שאני מתחילה להשתמש. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, למיטב ידיעתי, טיפול במינוקסי אינו מיועד לסבוראה של הקרקפת אלא לנשירת שיער בלבד. לגבי השילוב בינהם ממליצה לשוחח עם החברה. אני לא נוהגת לשלב את הטיפול הנ"ל, אך לא ידוע לי על התווית נגד. בהצלחה!