אקזמה בכפות הידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה הופיעה אצלי אקזמה בכפות הידיים ויש לי חשד שזה בגלל קרם ידיים.ניסיתי לא לשים קרם, אלא שבגלל שימוש במשך שנים רבות יש לי תחושה של "צביטות" בעור אם לא שמים קרם. יש קרם שידוע בוודאות שהוא היפואלגני ? אולי יש תכשיר לחות או שומני אחר שהוא לא קרם חלבי ?
שלום, ישנם תכשירים שונים לעור רגיש. איני יכולה לפרסם בפורום זה חברות שונות. ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת מידע. בנוסף, יש לשלל רגישות לחומר מסויים על ידי תבחין מטלית. חשוב שהתבחין יכלול גם סדרת קוסמטיקה. פרט לתכשירי לחות ללא מרשם, ישנם קרמים ומשחות סטרואידיליות ולא סטרואידליות שעשויות לעזור מאוד. ממליצה לפנות לרופא עור. בהצלחה!