קיורוטן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני אמורה להתחיל את הטיפול בקטיורוטן בספטמבר הזה. יש לי עכשיו דלקת בעין , הלכתי לרופאת עיניים והיא רשמה לי טיפות עיניים וגם משחה לעין(משחה לטיפול בדלקת עיניים המגיבות לטיפול בסטרואידים , כאשר קיים זיהום בקטריאלי) עכשיו ידוע לי שאסור להשתמש בתכשירים של ויטמין A וגם אנטיביוטיקה ממשפחת הטטרוציקלין בו זמנית בעת נטילת הקיורוטן. המשחה האנטיביוטית לעין שרופאת העור רשמה לי היא אינה ! ממשפחת הטטרוציקלין!!(בדקתי בעלון המידע של התרופה!!) האם אני יכולה להתחיל לקחת את הקיורוטן בתחילת ספטמבר כמתוכנן? תודה!
האם אני צריכה לחכות זמן מסויים בין: סיום הטיפול שלי במשחה לעין - לבין התחלת הטיפול בקיורוטן?