פטריה בחזה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כחצי שנה אני סובל מפטרייה באזור החזה, הייתי אצל רופאת משפחה, רופא עור וקיבלתי למרוח את המשחות טבע דרם, אפולימיצין... למשחות הייתה השפעה קצרה ומיד אחרי סיום השימוש (שבוע לפחות) הפטרייה חזרה או זזה אזור בחזה. אני סובל כבר שנים מסבוריאזיס ולכן מכיר את המשחות ויודע מה יש בפנים וכמובן שדי נמאס לי מהפטריה... אני מחפש פתרון לפטרייה ולצערי הרופאים שהלכתי אליהם לא מסוגלים לתת לי אותו, אשמח לקבל הכוונה.
שלום, ככל הנראה מדובר בפטרת שמש, השכיחה מאוד באזור הגב ובולטת יותר בקיץ. הטיפול מגוון כולל תכשירים מקומיים, שמפו וכדורים. כל הטיפולים הם זמניים היות והפטריה קיימת בעור שלנו באופן טבעי. טיפול בכדורים עשוי לעזור לתקופה ממושכת יותר.