פיגמנטציה בשפתיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודשיים הפיעה לי תת פיגמנטציה בשפתיים כתוצאה מדלקת בעקבות שימוש בתכשיר לפנים שמכיל חומצה סולרי עלית. הרפא אמר שזה יכול לעבור תוך חודשים א שנים אבל לפי הידע הבסיסי שלי תת פיגמנטציה זה לא דבר שעובר... אז רציתי לשאול, האם זה באמת יכול לעבור תוך כמה שנים? וכמה בערך? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תיקון: חומצה סוליצילית.. זה תיקן לי בטעות
רה- פיגמנטציה אפשרית. לא ניתן לצפות מתי תופיע. שכיחה לאחר דלקת בעור, לאחר שימוש בתכשירים כגון סטרואידים מקומיים וחומצות. בהצלחה!