אקנה והסרת שיער מהפנים בלייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום; אני 7 חודשים לאחר לידה, לפני כ3 חודשים התחלתי טיפולי לייזר במכשיר הshr להסרת שיער מאיזור הפאות והסנטר כשבועיים לאחר הטיפול הראשון החלו להפיע פצעונים , סוג של אקנה באזורים הללו האם לדעתך יש קשר לכך? מה המלצתך תודה
חד משמעית כן. למרבה הצער זה יכול רק להחמיר אם לא תעצרי בשלב הזה. מה שקורה הוא בעת ההסרה בלייזר ישנה התעוררות של חיידק מסויים הגורם לדלקת בזקיק השערה וזה מה שאת חווה. המון נשים וגברים חווים את התופעה על הרגליים והישבן שם נהוג יותר להסיר בלייזר.
שלום, לאחר הסרת שיער בלייזר עלול להיות גירוי של זקיק השערה. ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת טיפול אנטיביוטי. במקרים קלים די בטיפול מקומי כגון: זינדקלין, דואק ואחרים. בהצלחה!