פיצעונים לפני גיל תשע

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

06/11/2016 | 10:01 | מאת: עדי

השאלה שלי מקודם היא שהצעת לנו בנזק והרופאה הביאה זינדקלין. האם זה אותו דבר? זה בסדר לדעתך? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
06/11/2016 | 12:28 | מאת: טלי

תחפשי בגוגל שיטת RAM תגיעי לאתר עם טיפול באקנה שבתוך 3 שבועות לא ישאר זכר לפצעים במקום להמרח חודשים רבים במשחות שהוצעו לך.

08/11/2016 | 19:57 | מאת: ד"ר מיכל מידן

זה בסדר

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה