רטוויט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, סיימתי לפני חודשיים טיפול בראוקוטן, רופאה אחת המליצה לי להשתמש ברטוויט וכשהתיעצתי עם רופאה אחרת היא אמרה שאין צורך. מה המטרה והאפקט של רוטוויט? מתי הוא מומלץ לשימוש לאחר ראוקוטן ומתי לא? האם שימוש בנוסחת קליגמן לטיפול במלזמה תייצר את אותו אפקט?
לקריאה נוספת והעמקה
אין פסול בהמשך טיפול מקומי ברטוויט לאחר טיפול ברואקוטן כל עוד מקפידים על ליחוח העור והגנה מפני השמש. ישנן גישות שונות, רטויט משפר את מראה העור וטוב כטיפול משלים לאחר רואקןטן. ניתן למרוח 2-3 פעמים בשבוע לתקופה ממושכת. נוסחת גליקמן לא מתאימה במקרה זה. בהצלחה