אקנה

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

28/10/2016 | 03:11 | מאת: עמית

הי, אני היום בת 37, עם סדר יום " לא בריא" ( אכילה לא מסודרת, משמרות לילה) שלצערי צ פן וי להמשיך בשנתיים הקרובות. כבר בצעירותו סבלתי מאקנה, בזמנו התחלתי כבר בגיל 16 להשתמש בגלולות לאור האקנה, שלא כל כך הועיל אך שפר במעט, בהמשך נטלתי בגיל מבוגר יותר "רואקוטאן" (גיל 21 לתקופה קצרה יחסית ובהמשך בגיל 26 לערך למשך חצי שנה), זהו הטיפול היחיד שצלח, במיוחד בזמן הטיפול ומספר חודשים לאחר מכן ( אם איני טועה)... אני כרגע בתקופה לחוצה במיוחד וסובלת מאוד מאוד מאקנה, זאת תחת טיפול בגלולות ( מליאן). רציתי בסה"כ לשאול אם אוכל לקבל בפעם השלישית את הטיפול ברואקוטאן או שלא מומלץ?! אני היום אמא ל3 ולא מתכננת הריון נוסף, תודה עמית.

28/10/2016 | 04:24 | מאת: ענת

בגילך רואקוטן ? תלכי לגוגל ותרשמי הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור את מגיעה לאתר מחלות עור עם הטיפול הכי טוב בעולם לאקנה תוך חודש תקבלי תוצאה שברואקוטן תקבלי תוך 3 חודשים. מקבלים תמיסה צמחית וכמוסה צמחית נגד דלקת וזה הטיפול בלי תופעות לוואי ובלי דאגות. החיסרון, עלות כספית. אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו. תשמרי במועדפים את האתר.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה