הפסקת הטיפול ברטאויט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בן 18 סיימתי לנטול קיורטן לפני חצי שנה ולפני שלושה שבועות התחלתי למרוח רטאויוט 0.025 כדי לשפר נקודות אדומות שנשארו..שתי שאלות: 1)אני מעוניין להפסיק ברטאויט משום שהעור נעשה אדמדם ולא כל כך מועיל למצב העור 2)תוך כמה זמן מאז השימוש האחרון ברטאויו העור חוזר לעצמו וניתן להסיר שעווה מהפנים ולהיחשף לשמש?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רטויט ונגזרות אחרות של רטין A עשויות לגרום לגירוי. האדמומיות תחלוף תוך מספר ימים, לגבי הסרת שיער בשעווה ניתן לבצע כאשר האדמומיות חולפת. בהצלחה!