4% hydroquinone
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן, תודה על התשובה. האם ההידרוקינון מתאים גם לגוון עור שחום או כהה? גם יש תיווצר הבהרה על ידי דיכוי המלנין או שזה עלול ליצור שם דווקא התכהות?.. שואל ליתר ביטחון ומתייעץ איתך בתור אחת שמבינה בנושא, כי באינטרנט כתובים כל כך הרבה דברים, כפי שאת יודעת. ושאלה נוספת בעניין ברשותך - מנסיונך, תוך כמה זמן בערך אמורים (לפחות להתחיל) להיראות תוצאות של הבהרה ע"י אותו דיכוי המלנין? שוב תודה, אסף
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הטיפול מתאים גם לבעלי עור כהה. משך הטיפול הוא 3-4 חודשים, שינוי נצפה לאחר כחודש.