רטינול לעומת רטוויט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי שרטוויט (רטין A) גורם להדקקות העור ולכן אסור להשתמש בו לתקופה ארוכה בעוד שרטינול לא גורם לכך ולכן מומלץ יותרץ האם יש משהו בזה או שזו סתם שמועה שקוסמטיקאיות מפיצותץ אם יש מת כלשהי בכך שרטין A אכן מדקק את העוא אזי מדוע ההמלצות של רופאי עור לניתן להשתמש בו אפילו כל החיים והוא רק מועיל? מאוד אודה על הבהרות - זה קצת מלחיץ (במיוחד לאור העובדה שקבלתי מרשם לרטוויט) תודה
שלום, ישנן נגזרות שונות של רטין A, ניתן להשתמש על בסיס קבוע. רטין A מגביר את הרגישות לשמש, גורם לעור להיות דק יותר ועשוי לגרום לגירוי. לפיכך, יש להקפיד על כמות קטנה בערב ובבוקר להקפיד על קרם הגנה.
אם רטוויט גורם לעוא יותר דק- האם זה לא נזק לטווח ארוך? זה לא נשמע דבר טוב.. האם תוכלי להסביר?