שילוב איזומד + רטאוויט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור! אני בת 37 ורוצה בפנים מראה חלק וזוהר, ללא קימטוטים, פצעונים וכתמים. המליצו לי לבקש מהרופא משחת איזומד עבור הכתמים, בשילוב רטאוויט, ולעשות רוטציה בינהם לילה לילה - כמובן למרוח מיד אחריהם קרם לחות עם פפיטידים. ובבוקר סרום ויטמין C ולאחריו קרם הגנה חזק. האם זו תרכובת נכונה? ומומלצת? תודה רבה רבה!
היי הייתי מתחיל בהדרגה כמות קטנה לסירוגין כל פעם שטח מוגבל ובמידה ואין גירוי מתקדם למריחה של רטוויט על כל הפנים (פרט לעפעפיים) ואזומד על פני אזורים של פיגמנטציה הורמונלית