פריחה בעור שלא עוברת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר התחיל לפני מעל כשבוע פריחה ברגליים ברגל האחורית מאחורי הברך בקיפול בירכיים . מאוד מגרד !! פניתי לרופא עור נתן לי כדורי היסטזין ומשחה אפלומיצין משהו כזה , לאחר 3 ימים אין שיפור גירוד בצורה מטורפת נתן לי משחה חדשה עם סטרואידים דרמובט משתמשת יומיים ואין שיפור מה עוד אפשר לעשות על מנת שיעבור ??
מעדכנת כי היום ראיתי רופא עור שנתן לי משחה בשם אלוקום פעמיים ביום כדור טלפסט וכדור סטרואידים שאמר לקחת 2 ביחד אבל שום דבר לא עוזר בעיקר הגירוד !!!! מה אפשר לעשות עם זה ????