משחת בנזק לגירוי רוזציאה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי משחת בנזק חוץ מזה ממה הרגשה של יובש האם זה הגיוני ? שמתי בטעות גם קצת בצוואר ונעשה אדמומיות. הבנתי שאסור לאחר השימוש ועשיתי טעות. מה אפשר לעשות כרגע להרגיע שם את האדמומיות ותחושת הגרד, עכשיו נזהרת ושמה פחות האם כדאי להפסיק לכמה ימים וזה יערגע שבמילא יש עוד משחה שיכולה להשתמש עד שיירגע בה , לא שמה יותר בצוואר או אפשר אבל לא לגעת באזור הזה בכלל זה יעבור , לא כזה כל הצוואר אבל רואה קצת אדמומיות ניסיתי קצת לסבן בעדינות את המקום אבל אולי רק שהעור כמה זמן נקי או מה דעתך. ברור אם יחריף או לא יעבור אלך לרופא שיחווה דעתו.