כאב לי בערך 10 ימים אולי יותר בבית שחי והיה נפוח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כאב לי בערך 10 ימים אולי יותר בבית שחי והיה נפוח ולא שמתי לב כמה זמן כי לא ככ התייחסתי לזה עד שראיתי שזה כבר הרבה זמן עכשיו אולי טיפה עבר והכאב בא והולך עכשיו עשיתי מסאג' ושורף לי ליד הבית השחי ומאחור ובחלק ליד הפיטמה הצמוד לבית השחי גם צורב שורף כזה ולא ראיתי שו נפיחות או אדמומיות רק על החזה קצת אולי כתמים לבנים שבאו והלכו אבל עדיין שורף מה זה יכול להיות והאם זה עלול להיות מסוכן מאוד לחוצה תודה בת 27
שלום, רגישות ניכרת, חום מקומי מאפיינים תהליך דלקתי. ייתכן על רקע זיהומי או דלקת משנית לרגישות לחומר מסויים. היות והתהליך חד צדדי יתכן כי מדובר בזיהום של העור. ממליצה לפנות לרופא עור. בהצלחה!