גרד עז באור לאחר תרופה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, לפני 5 ימים קיבלתי במוקד רפואי בשך הקאות עירוי נוזלים ואקמול נוזלי לוריד- בקבוק שלםצשל אקמול. יומיים אחרי כן החל גרד חזק בגב בעיקר אך גם במקומות שונים בגוף. והגב המלא במעין פצעונים. האם יכול להיות שזה תופעת לוואי של האקמול הנוזלי והמינון היה גבוה מידי? במכתב סיכום כתוב שקיבלתי 1 גרם אקמול לוריד.. בפועל היה מחובר לאינפוזיה בקבוק גדול של אקמול ..לא יודעת אם זה אכן 1 גרם או יותר. האם הגרד העז בכל הגוף יכול להיות קשור? מה נדרש במקרה כזה? בדיקת רופא עור? בדיקת תפקודי כבד? מלבד גירוד חזק מרגישה טוב. אין כאבי בטן או צהוב בעיניים. תודה לך