רואקוטן ואורטיקריה פיזיקלית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני לוקחת רואקוטן במשך 3 חודשים. חודש ראשון 10, חודש שני 20 וחודש שלישי 30. בעבר רופא עור אבחן אותי עם אורטיקריה פיזיקלית והרבה זמן שלא היה לי עד שהתחלתי לקחת רואקוטן. אני לא יודעת אם להפסיק את הטיפול ואני חוששת שזה ישאר לי גם לאחר נטילת התרופה. אין לי תור קרוב לרופא עור שלי והרופא משפחה ייעץ לי להפסיק מיד את הכדור. רופא עור אחר רשם לי מרשם לבילקסטן ואמר לי לקחת לשלוש שבועות אבל אני חוששת לקחת את התרופה כי רשום בתופעות לוואי שזה מזיק לכליות וגם רואוקטן. אז אשמח אם תוכל לייעץ לי מה לעשות
היי אני לא חושב שהרואקוטן גורם לאורטיקריה פיזיקאלית, הוא יכול לגרום לאורטיקריה מסוג אחר. אין מניעה לשלב בילקסטן עם רואקוטן למספר ימים ולראות האם יש הטבה בתסמינים בהצלחה