מחלת רוזיציאה מגנטיקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לבת הזוג שלי איבחנו רוזציאה לפני שנה, רופא העור הציע רק טיפול לייזר ולא הייתה מעוניינת. לפני יותר מחצי שנה הבאתי לה קרם azelaic acid 10% ומאז היא משתמשת פעם ביום בערב, כבר אין לה שום סימפטום גם כאשר היא שותה אלכוהול או שהיא בשמש... השאלה אם היא יכולה להפסיק את השימוש או שאין מניעה להמשיך להשתמש כל הזמן? האם יש עמידות לחומר ("התרגלות של העור") ברגע שהיא תמשיך לתקופה ארוכה יותר? תודה.
היי של איזה חברה המשחה של החומצה אזלאית?