אטרופיה בעור הפנים כתוצאה מסטירואידים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מאטרופיה בעור הפנים כתוצאה משימוש בקרם אלוקום - יש לי פנים אדמומיות מאוד והחיים הפכו לקשים .... האם יש טיפול אסתטי לאטרופיה ?
אטרופיה של העור או אטרופייה סטרואידית הם נזקים של מריחת סטרואידים ולמרבה הצער הם בלתי הפיכים . כל רופא יודע את זה ורופאה אחת היהת מספיק אמציה לכתוב את זה למרות שזה היה לפני 13 שנה. : אטרופיה סטרואידית מחבר: דר ליאונה פישר פלד (לשליחת דואר אלקטרוני) תאריך: 11.6.2003 שעה: 09:40 רמי שלום, בדרך כלל אטרופיה של העור היא מצב בלתי הפיך לצערי. תלוי בדרגת החומרה, לפעמים העור משתקם מעט מעצמו. כיום לא ידוע לי על טיפול יעיל באטרופיה. דר ליאונה פישר פלד ועוד חוות דעת ************* מחבר:ד"ר אכי פרידמן תאריך:19/5/2012 שעה:17:24 קשה לתקן אקטיבית נזק שנגרם בשימוש ארוך טווח בסטרואידים. הינמע מהם והמתן בסבלנות. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com מחבר:ד"ר לי-און גלעד תאריך:21/11/2013 שעה:12:28 מהסיפור שלך לגמרי לא ברור שמדובר בפסוריאזיס. הטיפול באלוקום לעור הפנים הוא רעיון שערורייתי ונורא . **************************************************** RE: תוצאות אחרי משחה מחבר: ד"ר לי-און גלעד תאריך: 15.11.2007 שעה: 14:06 כמו שכתב יונה - סטרואידים מקומיים יעילים מאוד אבל השימוש בהם הוא פתח לצרות. יש להתשמש בהם רק במקומות מסויימים, לתקופות מוגבלות ועם אינדיקציות ברורות. לא מפתיע שהנגעים חזרו ואפילו יותר רחבים. יש לשקול שימוש באלטרנטיבות.
האם הזרקת תאי גזע ושומן לפנים יכולה לשקם שכבות העור ולהטיב במצב האטרופיה ?
שלום, טיפולים אסתטיים לשיפור מרקם העור. ממליצה ספציפית על טיפול בסקין בוסטר. זוהי חומצה היאלורונית המשפרת את איכות העור, האלסטיות ומעניקה לחות. בהצלחה!
אין פ כל בעיה עם לחות אלא עם שכבת עור שנפגעה מהסטרואידים והיא כבר לא קיימת. סקין בוסטר או כל טיפול אסטטי לא יעזור כאן וחבל על הכסף ועל המאמץ וסתם תסכול שיבוא אחריו. מה תעזור פה לחות ?
היי, איך את יודעת שיש לך אטרופיה בעור? מה התסמינים?