הרפס סוג 2 שפורץ כל חודשיים באופן עקבי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר יש לי הרפס סוג 2 שפורץ כל חודשיים בדיוק. נאמר לי שהוא פורץ עקב סטרס / שינויים הורמונליים וכו'.. כלומר שההתפרצות תלויה במשהו. ובמקרה שלי אני רואה שהוא פורץ ממש בעקביות כל חודשיים ( ניהלתי רישום) גם כשאני רגועה ומנהלת אורח חיים בריא אז מתוך זה מה עליי להסיק שלא משנה מה אעשה כדי לגרום לו להשאר רדום ההרפס יפרוץ בכל מקרה ?
היי במצבים כאלו ניצן לשקול לקחת טיפול מונע בזובירקס. מציע לך להתייעץ עם רופא העור שלך בנושא