חשש להרפס / שלהבת חובקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות גרודים בקרקפת אחורית מיום רביעי 29.3.23 ופריחה בחלל הפה נגשתי לבדיקה והובחנתי בחשש להרפס בבדיקה של משטח הוברר כי מדובר herpes simplex 1 pcr חיובי גבולי ובדיקות simplex 2 + varecella שלילי, כרגע האדומיות ירדה נשארו לי 2 נפיחות מזעריות בעורף, האם הנושא מצריך בדיקה נוספת ,האם יש להמשיך בטיפול שמפו קטוזול ומשחה clotrimazole
בעקבות ההרפס חיובי גבולי בגולגולת, האם עלי לבצע חיסון הרפס zostzvax+ diluent vac כי סבלתי בעבר בהרפס הפה.שלא יתקוף אותי בעתיד במקומות אחרים. האם החיסון לא מסוכן לכליות כי כליה אחת מתפקדת פחות מ-30%