יובש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה כמה זמן יש לי מן יובש בצד הפנימי של כפות הידיים שלעתים נראה מעט לבן באזור של החיבור לאצבעות, בין האצבעות ומעט מתחתן. וגם ה"קווים" בידיים מעט מודגשים לבנים. אין גירוד או אודם אך נראה כאילו יש מעט מאד קילופים באזור. יש ימים שזה מעט בולט יותר וימים שזה כאילו נעלם ולא בולט מה זה יכול להיות? קרם ידיים לא כלכך עוזר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ככל הנראה מדובר באקזמה של הידיים. ישנם גורמים רבים כולל: אלרגיה ממגע, אטופיק דרמטיטיס, אקזמה דיסהידרוטית ועוד. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחנה מדוייקת והפניה לבדיקות רלוונטיות. בהצלחה!