עקיצה שחזרת כל שבוע שבועיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש וחצי ישבתי בגינה והרגשתי מין עקיצה נשיכה באזור הירך האחורית,זה שרף והציק לי כל היום למחרת הופיע סימן אדום ונפוח מגרד מאוד שאחרי כמהשעות התפשט ל 3 עקיצות כאלו שלא מפסיקות לגרד. הן עברו אחרי כשבוע ומאז כבר פעמיים כשאני בבית פתאום אני מרגישה את אותה דקירה ואז מופיע לי שוב העקיצות הללו תמיד בירך האחורית רק כל פעם ברגל אחרת. מה זה יכול להיות?
היי צריך לבדוק האם אין את החרק בבית ואת פשוט ממשיכה להיעקץ, אולי עבר בבגדים. אחרת יש צורך בבדיקת רופא עור (אולי לא מדובר בכלל בעקיצות). בהצלחה