מה דעתך 🙏🙏🙏
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברו שבועיים בערך אחרי הליך כירורגי להסרת דומות מהפנים נותר אדמומיות עדינה ונקודה שחורה באמצע זה אמור ליפול מתי שהוא להגליד? עברו שבועיים מההסרה.. זה הגיוני שעדיין יש טיפת אדמומיות עם נקודה קטנה שחורה באמצע? סיימתי אנטיביוטיקה והנחו אותי לא להחשף לשמש.. עד שיגליד לגמרי בעיקרון אסור חשיפה לשמש ? אני מתכננת הזרקה בין הגבות של חומצה היאלורונית ואני ממתינה שיעבור חודש מההסרה.... 🙏🙏🙏
היי לוקח זמן לעור להתארגן מחדש לאחר פרוצדורה כירורגית. מציע להמתים קצת ולקבוע ביקורת את הרופא שבצע את הפרוצדורה (לרוב שישה שבועות לאחר מכן) בהצלחה