כוויה משום כתוש.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי.. לפני 12 שנים שהייתי חייל עשיתי שטות ושמתי שיני שום כתושים בשוק הרגל הקדמית באיזור העצם ועטפתי למשך 10 שעות בערך. התוצאה כוויה (דרגה 2 או 3) העור נהיה כהה והיו שלפוחיות והיה גם מוגלה איזורי לאחר מכן. נתנו לי משחות ומשחה אנטיביוטית וחבישות ולבסוף זה החלים אבל נשאר סימן עד היום. קצת טיפשי לבוא אחרי 12 שנים ולשאול את זה אבל איך אני יכול לדעת אם לא גרמתי לעצמי נזק חמור יותר בעצם או בעצבים כי הבנתי שכוויות יכולות לגרום להם נזק.
היי לרוב כוויות (גם עמוקות) מותירות נזק רק בעור וברקמות הרכות, עד לכדי היווצרות צלקת. בהצלחה