נשירה כמה שבועות לאחר קורונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודש יולי השנה חליתי בקורונה ובמשך שבוע שלם הייתי עם חום גבוה ותיאבון שנעלם. כיוצא מכך במשך השבוע הזה היו כמה ימים שצמתי במקרה הגרוע או צרכתי כמות קלוריות נמוכה מאוד במקרה הטוב. שבועיים אחרי ההחלמה המסרק שלי החל להתמלא בכמויות שיער ענקיות. הערכה שלי שזה קשור לקורונה או לתת תזונה שהייתי בה בזמן המחלה, משום שלאחר כ-3 שבועות הנשירה הפסיקה. השאלה שלי אם נזקים של נשירת שיער בעקבות תת תזונה זה נזק הפיך והשיער יצמח בחזרה אחרי זמן מה, או שמדובר בנזק בלתי הפיך? ראוי לציין שאני בן 28 עם שיער מלא ולפני כן לא היו לי סימני נשירת שיער. זה החל לאחר ההחלמה בצורה מאסיבית ואז הפסיק. כיום השיער דל ורואים את הקרקפת דרכו...