הסרת שיער בפנים בלייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר אני גבר בשנות ה 30, מבצע טיפולים להסרת שיער בלייזר בפנים - עצמות לחיים. 1- האם יש בכך סכנה לעור בטווח הרחוק? 2- אחרי הטיפול נוצר אודם, שלפוחיות קטנות ומעט גירוי. המליצו לי למרוח בפטנן פלוס קרם או אין כוויה. האם אתה ממליץ על מוצרים אלו? אם כן מה עדיף? האם קיים תכשיר מתאים יותר למצב לימים הראשונים לאחר הטיפול? תודה רבה איתי
היי במידה ואתה מבצע את הטיפול במכון מוסדר לא אמורה להיות סכנה עתידית, בנןגע למשחת הרגע- פנטנול/ בפנטן