ריסים...............
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 23. בעקבות בלפריטיס נוצרה לי צמיחה הפוכה בשני ריסים בעפעף התחתון, הם נוטים מעט לצד ולא לעין ככה שזה מפריע לי נטו מעניין אסתטי(צומחים פשוט הצידה). האם הריסים יכולים לחזור לצמוח רגיל? בהתחלה היה לי ריס בצד שצמח הפוך ותלשתי אותו ומאז צומח רגיל, אבל פה הריסים באמצע אז חוששת שיהיה איזור דליל. והאם יש דרך למנוע מזה לקרות בעוד מקומות? כרגע הבלפריטיס מטופל ובשיפור. כמו כן, ברגע שהבלפריטיס לא מודלק והמצב טוב אוכל לשים מדי פעם עדשות מגע(לאירועים וכו)? תודה רבה!