שיקום מחסום העור- מה יכול לעזור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , מחסום עור פגוע בכפות הידיים. אפיסרם במרשם לא עזר. הפחתתי למינימום שצריך מגע עם מים וסבון. עברתי להשתמש בסבון אורגני לתינוקות שאין בו שום רכיבים כימיים (בדקתי) והכל מבוסס צמחים ושמנים אתריים. במקביל מורח מספר פעמים ביום וגם בלילה קרם לחות של מותג Cerave המיועד לעור יבש. לא רואה שיפור. לא משתמש בשום חומר כימי/מגרה אחר על העור מלבד אותו סבון עדין וקרם לחות. מה יכול לסייע לשפר את המצב? יכול להיות שצריך להחליף את הסבון וגם השמנים האתריים שבו מעודדים את הגירוי? באיזה סבון מומלץ להשתמש לשטיפת הידיים במצב כזה? האם הקרם לחות שאני משתמש בו - מתאים או שכדאי להחליף? מבולבל תודה