אדמומיות בפצע לאחר דלקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כשבוע נגעתי לצערי בחצקון קטן שלמחרת היזהם, ניתן לי עי רופא עור מופירוסין טבע למשך 10 ימים , עברו 5 ימים והפצע הגליד והתקלף לבד נשאר לי כתם אדום אדמומיות בעור לאחר דקלת PIE אני יודעת שאני צריכה לשים מקדם הגנה . האם להמשיך בכל זאת את הטיפול במשחה עד תום הטיפול לא יכהה את הכתם ? האם העור יחזור לצבעו הטבעי זה מאוד מציק אני בעלת עור בהיר וזה בולט מאוד?כמה זמן יעבור? ואם יש דרך לזרז את תהליך ההחלמה? מה עושים😔 תודה רבה
היי ניתן להמשיך להשתמש במופירוצין לבי הבהרת הצלקת, חשןב להקפיד להשתמש המקדם הגנה ובהמשך לשקול טיפול באמצעות לייזר במסגרת מרפאה דרמטואסטטית. בהצלחה