תופעת לוואי אחרי שימוש במוס אקניל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השתמשתי בתכשיר מוס של אקניל במשך יומיים פעם אחת בכל יום וביום השלישי העור הפך אדום מגורה שורף ובמשך היום החמיר למצב שיש לי עשרות פצעונים קטנים עם ראש לבן באזורים שונים בפרצוף. מה עושים? חייבת לציין שלא יכולתי לסבול את הבערה בפרצוף שמצאתי את עצמי מפוצצת את הפצעונים הקטנים. חסרת אונים מה עושים?
אמאלה מיטל גם לי קרה בדיוק אותו הדבר לאחר השימוש המוס ביום השלישי!!! אני כרגע עם עור מגןרה מייבש בטירוף ופצעים קטנים לבנים ושורף לי ממש אם את רןאה את התגובה שלי תעדכני אם עבר לך