פטרת בציפורניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי פטרת ברוב הציפורניים ברגליים. לאחר בדיקה מיקולוגית הותאם לי כדור שלקחתי כמה חודשים וניסיתי כל משחה שקיימת. גם שנה וחצי אחרי המצב זהה וציפורניים שגדלו מחדש גדלו עם פטריה וחלקן התנתקו מהבסיס שלהן. יש פודיאטורית ופדיקוריסטית רפואית שיכולות כל פעם שהציפורן יצאה מהבסיס שלה אך מחוברת בצדדים להסיר לי את הציפורן. האם כדאי להסיר תמיד את הציפורן כשרואים שהיא התנתקה מהבסיס אך לא מפריעה ומחוברת בצדדים? מבחינת חשיפה לזיהומים ברווח.. ומבחינה בריאותית אני שואלת. תודה רבה