גרד אודם פצעונים מתחת לשדיים שבוע 35+
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי כמעט שבוע 36 להריון. מאמצע הריון לערך אודם פצעונים לעיתים מתייבשים כגלד גרד לסירוגין מתחת לשדיין הגדלים והנפולים. מרחתי רק לחות בהתייעצות על רופא עור כי חשבנו אולי הורמונלי העדפתי לא להשתמש המשחות. עם הזמן לא הועיל ואף החמיר והפסקתי שימוש בלחות כי חשבתי אולי זה כבר פטריה דורש דווקא יובש. נמקום מן הסתם לא מאוורר , לי, בטח בחום הזה לעיתים חזיה על זה בנוסף ואין טיפת אווורור. אני רצה לדעת האם נשמע הפטריה? צרפתי תמונה. זה בשני הצדדים יש לציין. אסתטית זה לא יפה אבל זה מילא אני מתחילה לדאוג שמא חלילה זה יכול להדביק תינוקת בעזרת השם כי מתכננת להניק ולכן מעדיפה לטפל ולהסיר זאת האם אתה חושב שסה דורש טיפול אנטי פטרייתי והאם מותר בהריון ומה? וכמה זמן אמור להיות שיפור??תודה