ציסטה אפידרמית שהזדהמה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני חצי שנה עברתי הסרת ציסטה על הצוואר שהזדהמה . לדברי הרופא הציסטה הוסרה בשלמותה. בימים האחרונים יש לי הפרשה מהמקום שהיתה שם הציסטה, רופא משפחה נתן לי משחת טבעקוטן . פעם קודמת השתמשתי בהיקומיצין. מה ההבדל בין המשחות והאם אנטיביוטיקה בשם רוקסו מתאימה לטיפול בזיהום כזה? תודה
היי בנוגע לצורך בטיפות אנטיביוטי בכדורים- לפי שיקול דעת של הרופא המטפל, רוקסט אינו טיפול הבחירה לכך. באשר לטיפול המקומי טבעקוטן מכילה גם רכיב אנטי פטרייתי. בהצלחה