פוצצתי חג׳קון ועכשיו נשארה צלקת…
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש יצא לי חגקון בולט בצד של האף, אחרי שבועיים כבר היה לי נמאס ממנו ופוצצתי אותו ויצא המון מוגלה, עכשיו הוא פחות בולט אבל עדיין רואים אותו ונשאר רק אדום בלי מוגלה ודיי שטוח רק שעדיין רואים אותו ואם אני מעבירה שם יד יש גיבעה, וזה פשוט לא עובר ניסיתי להשתמש במשחה וזה לא עובר, מה לעשות כדי שזה יעבור? השארתי צלקת?
תיקון: אני פוצצתי אחרי שבועיים ומאז עבר שבועיים בערך גם
היי אם הצלקת רק אדומה ולא שקועה או מורמת היא צפויה להשתפר עם הזמן, אחרת לרוב יש צורך בטיפול במסגרת מרפאה דרמטואסטטית. בהצלחה
מה זאת אומרת לא שקועה או מורמת? והיא כבר מ ה 19.5 יש עדיין סיכוי שהיא תעלם עם הזמן בלי שאלך לטיפול?