גרד שסובלת ממנו שנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובלת מתקופת הצבא( עברו מאז 12 שנים כבר )מגרד בשיער בגבות ובעוד מקומות לעיתים אבל בעיקר זה הפנים והראש.אני הייתי אצל רופא עור בתקופת הצבא שהביא לי שמפו ואמר שזה סבוריאה הבעיה שזה לא עזר ובגלל שזה לא עבר מאז ואני סובלת מזה עדיין אני הלכתי שוב לרופאת עור לפני כחודש והיא הביאה לי גם שמפו ולא עזר .השאלה שלי היא מה נראה לך שזה ?והאם זה יכול להיות סקביאס ושהרופאים לא איבחנו נכון( כי בצבא אני יודעת שעלולים להדבק בזה)אני אף פעם לא שאלתי את הרופאים האם זה סקביאס אלא קיבלתי את אבחנתם אך מכיוון שגם לאחר הטיפול שנתנו זה עדיין קיים אז כנראה זה משהו אחר .אשמח למענה בהקדם על מנת שימצא טיפול מתאים עבורי ויפסק הסבל שאני עוברת מהגירודים.
היי מאוד לא סביר שתהיי חולה בסקביאס כל כך הרבה שנים. מציע לך להגיע לבדיקה במרפאת העור שלנו באיכילוב, בהצלחה
איך מגיעים אליכם מה צריך לעשות קודם ההגעה מה נדרש ?