הריון כשיש הרפס סוג 2
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לאחר קריאת מאמרים מרובים גם באנגלית הבנתי שההדבקה בהרפס סוג 2 מתרחשת ביחסי מין גם כשאין תסמינים על גבי העור . מרופאת נשים הבנתי שנותנים טיפול מונע לקראת הלידה במידה ופרץ הרפס 2 על העור . ואם לא פרץ אז אין צורך בטיפול. איך עובדה זו מתיישבת עם האפשרות להדביק גם כשאין תסמינים? היילוד לא יכול להידבק? גם כשאין תסמינים ? כי בני זוג כן נדבקים בשלב אסימפטומטי
היי שאלה טובה בגדול הסיכוי להדביק עובר בהרפס סוג שתיים דרך תעלת הלידה גבוה בעיקר בהדבקה ראשונה, פחות מכך בהתלקחות סמפטומטית נוספת, ומבחינה סטטיסטית נמוך מאוד כשאין תסמינים חיצוניים.