נפיחות אודם וכאב בעור ליד הציפורן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. לפני חצי שנה התחילו לי כאבים בכפל העור בבוהן כנראה בגלל גזירת ציפורניים לא נכונה ונעילת נעליים לוחצות. מאז עברתי פעמיים ניתוח להוצאת ציפורן חודרנית כשבפעם השניה צרבו לי את שורש הציפורן עם חומר כימי אך ה פודיאטור חושש שהנפיחות שיש לי בעור זה לא מזה כי הכאב והאודם לא עובר לא משנה מה אני עושה. ניסיתי כמה משחות גם במהלך התקופה האחרונה ואני פשוט מיואשת כואב לי לדרוך ואני לא יכולה לנעןל נעל סגורה. אשמח לחוות דעת
היתי אצל רופאי עור גם שנתנו לי משחות כמו מופירוסין וטרידרם שמרחתי במשך יותר מחודש ולא עזר וטבעקוטן שנתנו לי לפני 3 חודשים אחרי שעברתי את הניתוח
היי מציע לך להיבדק על ידי רופא עור שמתמחה בציפורניים (אצלנו באיכילוב דר גולדשמיד מנהל את התחום), בהצלחה