סימני מתיחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סימני מתיחה לידה בת 15 התחיל בגיל 10 , מהברך עד לישבן פסם פסים מקיפים את הרגל ובולט לעין , מה ניתן לעשות לטשטש ואך להימנע
לקריאה נוספת והעמקה
המונח הרפואי הוא STRIEA סימני מתיחה מופעים אחרי לידה, אחרי ירדה דרסטית במשקל, אצל אנשים שנוטלים סטרואידים , נערים ונערות מתבגרים. ברוב המקרים, סימני מתיחה אינם נעלמים. הם מופיעים כאשר יש פגיעה בסיבי האלסטיקה והקולגן. פגיעה זו גורמת לקרעים שגורמים להופעה של "סימני מתיחה " בעור. ישנם מגוון טיפולי לייזר, רדיו וטיפולים משולבים עם תוצאות חלקיות בלבד. בנוסף יש תכשירים מקומיים המבוססים על נגזרות של רטין A . בהצלחה !