בין אצבעות הרגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני לאחר תאונה לא יכולתי להתרחץ הרבה זמן וגם לא להגיע לרופא עור . (וגם קורונה פה)לכן שואל כאן.כנראה שבגלל שלא התרחצתי ויושב בנעל סגורה . ברווח בין שתי האצבעות האחרונות( הקטנות) ברגליים יש קילוף עור וברגל אחת גם מגרד .שמתי וויטפילד ופעם משחת לימיסיל והפסיק לגרד .שמתי רווח מ -צמר גפן ,נייר טואלט , מפריד דק מסיליקון ,נופלים ולא ממש עוזרים .יש עוד עצות למצבי שלא יכול להגיע לרופא ולא להרבות במקלחות .?האם לקלף העור באזור ? אפשר להעלות את הכתובות המצורפות מטה בכל דף אינטרנט ולראות את תמונות שתי האצבעות .צילום שלישי ללא קשר = מה האדמומיות הזו בצד כף הרגל? https://ibb.co/9WLhqRB https://ibb.co/3yxH4n8 https://ibb.co/xMGhcPS תודה מראש