כוויה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 22 לפני שנתיים הייתה לי כוויה באזור המותן לאחריה נהייתה היפר פיגמנטציה. זה עיגול יחסית גדול ולא יפה. ניסיתי להשתמש באזומד זמן רב ללא שינוי, גם בשילוב עם רטאויט. ניסיתי גם חומצה גליקולית אבל זה רק החמיר. האם יש עוד טיפולים חוץ מלייזר שיכולים להעלים את הפיגמנטציה או לשפר אותה? משהו שאפשר לבקש מהרופא? תודה
היי לצערי אין תכשירים טובים במיוחד להבהרה, ניתן לנסות רקיחת קליגמן בהכנה רוקחית, אך שוב, תלוי באבחנה המדויקת של הפגמנטציה. בהצלחה