פטריית הזעה ואוגמנטין והחרפה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, מזה מספר חודשים )מאז הקיץ( סובלת מפטריית הזעה על הגב והשכמות. הפטרייה באה והלכה ובחודשיים האחרונים "נתקעה". )לא ניסיתי לטפל כי חשבתי שיעבור בחורף, כנראה כי אני מתלבשת נורא חם וצמוד )אנמית וקר לי כל הזמן( זה רק החריף ולא השתפר. לפני שבועיים חליתי כנראה בשפעת, והיה לי חום גבוה, הזעתי המון, בקושי התקלחתי כי הייתי על הפנים וגם נטלתי אוגמנטין שבוע לדלקת בגרון. בעקבות הנ"ל הפטרייה החמירה ממש. האם ייתכן קשר לאוגמנטין? כמו שאחת התופעות שלו היא פטרת הנרתיק? אציין שלא נטלתי פרוביוטיקה כי שכחתי... מה עליי לעשות? מה אפשר למרוח כדי שיעבור? תודה.