הרפס סוג 2 - המנעות מהדבקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר , פרץ לי הרפס סוג 2 נאמר לי עלידי רופא עור ומין ולאחר קריאת מאמר מחקרי שהדבקה בהרפס מתרחשת גם כשאין התפרצות יש הפרשה של הנגיף גם באופן אסימפטומטי ואז אני עלולה להדביק . השאלה היא האם העובר יכול להידבק בנגיף ( לפני הלידה ) בעודו ברחם? שאלה 2: קראתי רק אינפורמציה שלקראת לידה נותנים טיפול מונע שלא יפרוץ על העור פצע ההרפס כדי שהיילוד לא יידבק אם בהנחה שנוטלים זובירקס כמה חודשים לפני הלידה זה מגן 100 מהדבקה ?
היי מציע לך להתייעץ עם הגניקולוג שלך. ברמת העיקרון למיטב ידיעתי מטפלים באופן מניעתי בזווירקס רק במידה ויש נגעים פעילים של הרפס סביב מועד הלידה. על כל פנים רופא הנשים הוא הסמכות לעניין זה. בהצלחה