טיפול בפצע שושנה בחבישות ומשחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאבא שלי (83) יש פצע שושנה בשוק של רגל וחשש לקריש דם. פצע כואב. רופאה נתנה משחה אפלומיצין ופדים- Polimem וGrassolind. אבא שלי כאשר חזר הביתה מביקור אצל רופאה שכח מה שרופאה הסבירה איך לשלב את כל התרופות? האם צריך לשים על פצע Polimem ועליו Grassolind או אחד מהם בלבד? ואם מורחים משחה אפלומיצין אז לא צריך לשים את החבישות?
היי קשה חי לאמר בגדול פולימם זו חבישה סופחת לכן להניח אותה על אזור מפריש. אפלומיצין הוא קרם עם אנטיביוטיקה וסטרואידים לכן להשתמש בו לאזורים דלקתיים ומזוהמים. על כל פנים מציע להתקשר ולברר. בהצלחה