יש מצב שלא מומלץ לעשות כל יום מקלחת?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אנא בבקשה דעתך דר.דניאל: שמענו משהו בטלויזיה לגבי מקלחת כל יום. לדעתי בגיל מבוגר, במיוחד, חובה להתקלח כל יום. אין לעשות מקלחות חמות מידי ואין להשתמש בהרבה סבון אבל להקלח כן. יש מצב שזה לא נכון? תודה רבה מראש.
היי מאחר והעור מתייבש עם הגיל עדיף להשתמש בסבון תינוקות, ולשטוף מידי יום אזורים אינטימיים בלבד. לגבי מקלחות עדיף שיעשו במים פושרים. בהצלחה
תודה רבה. הבנתי נכון:? להשתמש הסבון תינוקות. מקלחת עם מים פושרים כל יום. סבון תינוקות כול יום רק לאיזורים אינטמים. יתר הגוף לא צריך לשתוף עם סבון רק מים.